Cvičení tolerance

Cvičení tolerance
pixabay.com

Pokud mám odvahu být k sobě upřímný a akceptovat sám sebe, mohu také s ostatními lidmi vycházet lépe, být k nim tolerantnější a soucítit s nimi. Poctivost k sobě samému vede k soucítění s jinými lidmi. Cvičení tolerance můžete provádět kdekoli, kde se sejde mnoho lidí: na letišti, v nákupních centrech, na nádražích a na podobných místech. Můžete je provádět se spolupracovníky, členy rodiny nebo v páru, abyste podporovali vzájemné porozumění. A můžete je provádět také se svými soupeři nebo nepřáteli z minulosti, na které stále ještě myslíte. Cvičení potřebuje čas. Ale již brzy se vaše tolerance zvětší a prožijete více vnitřní harmonie a klidu.

Cvičení se skládá z následujících pěti kroků:

  1. Zaměřte svoji pozornost na určitou osobu a říkejte si: Stejně jako já i tento člověk usiluje o štěstí v životě.
  2. Zůstaňte se svou pozorností u této osoby a říkejte si: Stejně jako já se i tento člověk snaží odstranit ze svého života křivdu a utrpení.
  3. Zůstaňte svou pozorností u této osoby a říkejte si: Stejně jako já i tento člověk již zažil smutek, samotu a zoufalství.
  4. Zůstaňte svou pozorností u této osoby a říkejte si: Stejně jako já i tento člověk se snaží naplnit svoje potřeby.
  5. Zůstaňte se svou pozorností u této osoby a říkejte si: Stejně jako já i tento člověk se v životě musí mnoho učit.

Zdroj: esoterika.cz